Mark Nash benoemd tot marketingdirecteur van de Health Lottery


De Gezondheidsloterij in de Verenigd Koninkrijk heeft Mark Nash aangesteld als Marketing Director terwijl de organisatie zich voorbereidt op de lancering van een nieuwe merkidentiteit. Na zijn aanstelling krijgt Nash de taak om een nieuwe marketingaanpak te formuleren en toezicht te houden op de lancering van de nieuwe merkidentiteit. Hij zal ook verantwoordelijk zijn voor het consolideren van functies die andere kantoren voorheen beheerden.
Nash heeft met Aviva een schat aan ervaring in de verzekeringssector. Voordat hij bij Aviva ging werken, hield Nash zes jaar toezicht op de marketing- en brandingafdeling van Hiscox en werkte hij bij Samsung Electronics, News UK en Shine TV. Bij News UK leidde hij de feestdagen van £ 9,50 van The Sun.
Er werd opgemerkt dat Nash's succesvolle ambtstermijn bij Aviva zeer invloedrijk was bij de beslissing van The Health Lottery om hem te benoemen. Nash wordt gecrediteerd voor het vormen van een team zonder substantiële middelen terwijl hij een budget van £ 10 miljoen beheerde.
De doelgroepen instellen
Na zijn benoeming verklaarde Nash:
"Mijn doel is om bedrijfs- en marketingstrategieën meer klantgericht te maken; succesvolle marketing is afhankelijk van het begrijpen en inspelen op de behoeften van de klant, idealiter op een manier die de concurrenten niet kunnen. Bij zowel Aviva als Hiscox stelde ik de doelgroepen vast, bracht ik klanttrajecten in kaart en bouwde marketingplannen rond de unieke waarde die de merken te bieden hadden. Ik kijk ernaar uit om hetzelfde te doen voor The Health Lottery."
Nash sprak zijn enthousiasme uit over de kans om te helpen bij het regisseren van de loterij exploitant op een nieuwe manier en zet het bedrijf om in een merk dat wordt ondersteund door innovatie loterij spellen en hoogwaardige digitale klantervaringen.
De nieuwe marketingdirecteur vervolgde:
"Mijn doel is om samen met Lebby en de rest van het team een duidelijke marketingstrategie te creëren die het bedrijf verder vooruit kan helpen en groei kan realiseren."
Lebby Eyres wie werd benoemd tot CEO van de Gezondheidsloterij introduceerde Mark in maart van dit jaar bij het Health Lottery-team en zei:
"Hij heeft een bewezen staat van dienst in het samenstellen van marketingstrategieën, plannen en campagnes voor bedrijven als Aviva en Hiscox en we zijn ervan overtuigd dat zijn ervaring ons zal helpen het merk The Health Lottery te transformeren en onze kernwaarden beter aan onze klanten te communiceren."
Northern & Shell, de eigenaar van de Health Lottery, had eerder aangeboden om de Britse Nationale Loterij en er werd voorspeld dat hij op een andere vergunning zou bieden voordat hij het zou verliezen van Allwyn. De nieuwe transitie is al aan de gang en de nieuwe operator zal naar verwachting in februari 2024 van start gaan.
Gerelateerd nieuws
